Wednesday, May 11, 2011

Raffeq Anakku Sayang

 Pejam celik, pejam celik..dah nak masuk 8 bulan si baby Rafffeq ni...bukan main tembam lagi dia...apa ketidaknya, selera makannya bukan main lagi..suka tengok bila tak berbaju..makin nampak ketembanannnya...hi3x...

 Dan sekarang ni dah pandai berposing..bila nak snap gambar dia..bukan main lagi tersenyummm....
Tapi dalam 2 3 minggu ni..dia dah pandai bangun, nak panjat segala benda yg boleh dipanjat..terkejut jugak sebabnya begitu cepat proses perkembangannya...tak sama dengan abang dulu..abg dulu 10 bulan baru boleh bangun...

 tengok bukan main lagi...

 Smiles.....Klik!!!!!


 hati2 nantikan jatuh......

 eik..apasal tiba2 kuar gambar kasut plak ni???emm..mcm tak paham2 plak..ga,mbar selingan..sajer nak tunjuk kasut baru nih....!! First time beli kasut utk baby Raffeq....

Comel tak???pening kepala nak memilih...byk sangat yg comel2.
kalau utk baby girl lagilah comel..
Baby Raffeq cepat2lah membesar..tak sabar nak tengok dia berjalan nati...
Mama Love You...muahhhhhh!!!!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..