Tuesday, May 17, 2011

Lempeng Coklat Rice

 Jom layan gambar Lempeng aku jap...Masak utk anak teruna aku nih!!! mengadu lapar..padahal dah mkn nasi lepas maghrib tadi..sejak tak menyusu ni..dia kuat makan, kejap2 nak mkn...tak tahu nak masak aper, terpikir nak buat lempeng nih...sajer letak coklat rice tu...sebab dia memang suka....kalau tak biasa mkn dengan susu jer...tapi ubah sikit, nak bagi dia selera...

 Asyik makan2 jer...perut aku pon dah buncit dah..hihi..byk spare part yg timbul..hihi...
tambah2 duk makan mlm jer..apa ke tidaknya, masak utk anak...mak mesti nak mkn jugak...tup2 mak yg lebih2 mkn..ank tak pon....hihi....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TOP TEN MEMBER VISIT

Laguku

Kau yg merubah segalanya..
kau sebenarnya yg mencuri hati
aku yg masih meratapi kehancuran
cinta lalu yg tak kesampaian

Apakah aku yg terburu-buru
cuba melupakan peristiwa lalu
atau mungkinkah ku terpesona
pada kejujuran yg engkau berikan

Tercipta suatu ikatan ...
Yg kita bina dari kehancuran
Masa silamm.....
Oh tuhan...
Kau restukanlah cinta indah
bagai pelangi kekal abadiey

Masih jauh sayang perjalanan kita
Pasti ada yg beronak duri
Namun tiada yg berubah rasa
Kerna ku tahu kau saja di hati..